Havli in Oslo 2010 / Utah 2012 / Illinois 2013 / Toronto 2015

Havli in Oslo 2010 / Utah 2012 / Illinois 2013 / Toronto 2015
VÍTEJTE na blogu, který vznikl pro publikování článků z mého erasmáckého pobytu v Oslu, Norsku 2010. Později se stal "prostoduchým" zážitkovým blogem, kde si autor čas od času ukojil své pisatelské choutky. Následně se blog navrátil ke své původní myšlence. Uveřejňovány zde byly články z ročního studijního pobytu v Salt Lake City, Utah, USA 2012/13. A dále pracovní stáže v Champaign, Illinois, USA na přelomu 2013/2014. Po návratu ze zámoří blog dosti skomíral. Nechám se překvapit, jestli návrat za velkou louži / pracovně-studijní život s Luciou v kanadské Torontu 2015/16 vdechne život i mému blogu.

4. června 2013

Goodbye, my friends!



Tak jsem dnes zrecykloval tento jednoduchý obrázek, který již na blogu visel v prosinci 2010. Tehdy jsem opouštěl norské Oslo. Místo, jenž mi přirostlo k srdci (takovéhle nostalgické bláboly tu zas dlouho neuvidíte :D, tak si je užijte) a to nejen díky spoustě nových přátel. Salt Lake City zatїm ještě neopouštím (zůstávám do srpna na pracovní stáž - o té možná jindy), ale naprostá většina mých přátel z roku stráveného tady ho již opustila. Potkal jsem lidičky malé, velké, tlusté, hubené, staré, mladé, bílé, žluté, červené, černé, zelení (se zatím nekonali) chytré, hloupé, sympatické i nesympatické. Něktěří se stali mými přáteli, jiní známými na pozdravení. Květen byl každopádně měsícem loučení. Teklo hodně slz. Já raději vtipkoval a tom dobrém - co zůstává v paměti a nesčetných zkušenostech. Někteří znovu utrousili pár poznámek o mé bez emoční obličejové mimice. Což. Tedy GOODBYE, MY FRIENDS!

jedna společná z posledního dne, kde jsem chyběl a mnoho dalších též

PS: Články z květnové cestování již brzy. Tedy až za mě někdo projde těch pár tisíc fotek. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat