Havli in Oslo 2010 / Utah 2012 / Illinois 2013 / Toronto 2015

Havli in Oslo 2010 / Utah 2012 / Illinois 2013 / Toronto 2015
VÍTEJTE na blogu, který vznikl pro publikování článků z mého erasmáckého pobytu v Oslu, Norsku 2010. Později se stal "prostoduchým" zážitkovým blogem, kde si autor čas od času ukojil své pisatelské choutky. Následně se blog navrátil ke své původní myšlence. Uveřejňovány zde byly články z ročního studijního pobytu v Salt Lake City, Utah, USA 2012/13. A dále pracovní stáže v Champaign, Illinois, USA na přelomu 2013/2014. Po návratu ze zámoří blog dosti skomíral. Nechám se překvapit, jestli návrat za velkou louži / pracovně-studijní život s Luciou v kanadské Torontu 2015/16 vdechne život i mému blogu.

21. května 2012

Pohodová "ISC MU Trips" derniéra v Českém Krumlově


Posledně jsem si říkal, že konečně zase napíšu rozumně dlouhý článek, ale sliby, chyby, takže se vracím k poslední dobou oblíbené formě, příspěvku "Obrazem". Svoje pisatelské choutky si holt schovám a vytáhnu je zas až budu daleko "za louží".

První květnový víkend jsem se vydal s další bandou erasmáků na svůj třetí jarní a v jako průvodce a organizátor taky poslední ISC MU výlet do Českého Krumlova. Původní plány počítaly více lidmi i průvodci, ale zase sliby, chyby. Radši to ani nebudu rozvádět, protože nervy už jsem si s tím dělat až moc dlouho. :D Tedy v pátek ráno jsme vyrazili z Brna do jižní Čech v sestavě Pia (SLO), Ezgi (TUR), Rita, Alexandra (GER), Tamász (HUN) a Zach (USA). Partička to by velmi přátelská a hlavně snadno "ovladatelná", takže jsem si i já víkend náležitě užil.

Navštívili jsme zámek Hluboká nad Vltavou, celý Český Krumlov a ještě České Budějovice i s pivovarem Budweiser Budvar. Ubytovaní jsme byli v "comfy" hostelu Travellers, který má opravdu výbornou atmosféru. První večer přijdeme dolů do lokálu, usedneme ke stolu, kde již pár lidí posedává a ... Koho by tak asi člověk mohl potkat jako prvního? ... Pokud jste hádali, že norského šamana a e-prodejce trávy, který bydlí ve vesničce kousek za městem, tak jste se trefili. :D Norský přízvuk jeho angličtiny ho okamžitě prozradil, tedy, ehm, mně. Zajímává toť bytost. Hostýlek v centru navíc měl luxusní snídaňový bálkón s výhledem na zámek i pokřivené střechy městského centra. Ranní válení na jemně prohřátých střešních se tak na víkend stalo mojí oblíbenou činností. V sobotu jsme ještě zvládli rafty, pak přišla bouřky, takže jsem dojeli jen za město. V neděli  nás pak příjemně překvapila zajímává exkurze do pivovaru v Českých Budějovicích. 

Toť můj konec jak ISC MU Trips koordinátora. Posádka výletu tentokrát za jedna. :)

Fotky najdete ZDE.

grupen foto ze zámku Hluboká

podvečerní Česká Krumlov

můj oblíbený snídaňový balkónek

slunění

grupen foto z Českého Krumlova

KUK, v zámeckých zahradách Českého Krumlova


odrážíme raft

Český Krumlov
tmavo nad Budějovicemi

ideální bydlení, pivo všude



Žádné komentáře:

Okomentovat