Havli in Oslo 2010 / Utah 2012 / Illinois 2013 / Toronto 2015

Havli in Oslo 2010 / Utah 2012 / Illinois 2013 / Toronto 2015
VÍTEJTE na blogu, který vznikl pro publikování článků z mého erasmáckého pobytu v Oslu, Norsku 2010. Později se stal "prostoduchým" zážitkovým blogem, kde si autor čas od času ukojil své pisatelské choutky. Následně se blog navrátil ke své původní myšlence. Uveřejňovány zde byly články z ročního studijního pobytu v Salt Lake City, Utah, USA 2012/13. A dále pracovní stáže v Champaign, Illinois, USA na přelomu 2013/2014. Po návratu ze zámoří blog dosti skomíral. Nechám se překvapit, jestli návrat za velkou louži / pracovně-studijní život s Luciou v kanadské Torontu 2015/16 vdechne život i mému blogu.

4. října 2010

Kjempesprekken aneb o-maraton norskou bažinou


Ani jsem nestačil vybalit z Tromsø a hned v pátek jsem se zapakovaným báglem vyrážel orienťácký víkend (nazvaný Kjempesprekken) do Nordmarky. Na Holmenkollenu jsem se srazil se Stefanem a Sveniou a vyrazili jsme na 8 kilometrový pochod na KSI-hyttu. Páteční večer proběhl v poklidu, asi se všichni šetřili na sobotní o-běh.

centrum víkendu, KSI-hytta v Nordmarce

V sobotu byl nabitý program. V 10 hodin byl start Kjempesprekkenu - běh dvojic na trati 6, 12, 18 nebo 30km. Volím 12km a doufám, že to fyzicky vydržím. Zpetně si uvědomuji, že jsem tak dlouhou vzdálenost neběžel skoro tři roky. V půlce trati přibírám do vláčku Máru, který se trochu spozdil. Závod dokončuji vyčerpán po 2 hodinách a 45 minut. Chyby radši nepočítám, ale jsem rád, že jsem v cíli. Po závodě hodinka v sauně (55°C, u okna 35°C, takže lépe by tomu seděl název, třeba "teplá místnost") a dvě hodinky zaslouženého spánku, abych byl fit na večerní banket. Večerní banket - hromada dobrot, povídání, trocha tance. Ale nakonec jdu spát jako posledni v jednu hodinu. Doufám, že mi ještě norští orienťáci ukážou, že vydrží něco víc. Jediný účastník 30km tratě, 59letý Bjorn, startoval v 8h ráno a v 9h večer volal, že si to dokončí zítra. :D Nejdelší trať dokončil pokaždé za 30 let existence závodu.

večerní banket
Oyvind se pokouší o taneční akrobacii s Tordem

V neděli zpakovat, uklidit a šup v dešti zpátky do Osla. Příjemný víkend - zničil jsem se fyzicky (což nepřekvapilo) a nezničil se společensky (což překvapilo). :) Fotky naleznete ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat